38(098)966-8-222, (093)42-400-42 info@top-hotels.in.ua

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
Імя*
Прізвище*
Email*
Телефон моб.*
Країна*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login
38(098)966-8-222, (093)42-400-42 info@top-hotels.in.ua

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
Імя*
Прізвище*
Email*
Телефон моб.*
Країна*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login

Як готелю стати гостинним?

Як і випливає з назви, головна якість індустрії гостинності – здатність якісно і радо приймати гостей. Бути гостинним – справжнє мистецтво, яке запам’ятовується гостями ще надійніше, ніж чисті рушники і робочий фен.
Вплив на людські емоції і концентрація на тому, як гості почувають себе в готелі, – два найважливіші компоненти політики гостинності, якою повинен дотримуватися кожен готель. Основні техніки трансформування закладу в готелы виклав у своїй книзі “Висока кухня” Денні Мейер, генеральний директор компанії “Юніон сквер Хоспіталіті груп”.
Принцип 51%
Супер-пупер-ідеального співробітника, який підходить вам на всы 110%, не існує в природі. Вибирайте в члени своєї команди людей з високим “коефіцієнтом гостинності”. Якщо кандидат відповідає вимогам на 100%, тоді на 49% його придатність потрібно вимірювати фаховими якостями, а на 51% – особистими. Технічним навичкам можна навчити, тоді як риси характеру – оптимізм, доброта, допитливість, професійна етика, високий рівень емпатії, самосвідомість і чесність – або є, або їх немає.
Вахтер або продавець?
Менеджери з продажу, співробітники рецепції, метрдотелі – авангард вашої компанії. Як поводяться люди на передовій вашого готелю? З кислою міною повідомляють потенційним клієнтам, що “місць не має” або зі шкіри геть лізуть, щоб розмістити клієнта?
Вахтери блокують гостям вхід у ваш готель, тоді як продавці діють на стороні клієнта, допомагаючи йому зорієнтуватися і знайти-таки шлях у ваш заклад.
Загальна картина
Зв’язуйте факти в єдине ціле. Люди повертаються в готель не конкретно через їжу або чисті рушники. Загальні враження та емоції – ось, що грає роль. Завдання готельєра – узагальнити всі “дзвіночки” і скласти картину стану справ в готелі з ракурсу гостя.
П’ять “Дій”
Траплялося так, що з вами грубо обійшлися в ресторані або готелі і не вибачилися? Швидше за все (і на жаль) – так. Як ефективно працювати з промахами персоналу та іншими проблемами гостей? Мейер пропонує правило п’яти “ДІЙ”: співробітники повинні керуватися такими принципами – інформованість, ідентифікація проблеми, виправдання, імпульс і надмірна щедрість. Імпульс – дія, яка включає бонусний салат або склянку вина, а зайва щедрість – додатковий десерт або блюдо. Майже завжди довіру гостей вдається завоювати знову.
Глас співробітника
Хто краще помітить недоліки готелю, ніж його співробітники? Поглянути очима гостя на місце своєї роботи допоможуть знижки в готельний ресторан, більярд, басейн, а, можливо, і на бронювання номера. Співробітники готелю відмінно розуміють місію вашого готелю, а тому зможуть краще оцінити її втілення в життя.
М’який, але постійний тиск
Щоденне висловлене в коректній формі зауваження не зіпсує відносин між персоналом і менеджерами, а, навпаки, допоможе компанії досягти успіху. Співробітники будуть більше старатися, знаючи, що їх роботу контролюють безперервно.
Блукаючий погляд
Гість на ресепшне суміщення дивиться по сторонах? Група клієнтів в готельному ресторані раптово затихла? Саме час підійти і розібратися. Як правило, такі поведінкові сигнали свідчать про те, що не все йде своєю чергою.
Клієнта готелю можна вважати лояльним лише після третього або четвертого приїзду в готель. Розслаблятися не можна ні до, ні після – гості зізнаються, що бувають здивовані тим, що готель ні яким чином не намагається привернути до себе і заслужити клієнтську лояльність.

відпочинок в Туреччині
автобусні тури Європою
акційні ціни на відпочинок