38(098)966-8-222, (093)42-400-42 info@top-hotels.in.ua

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
Імя*
Прізвище*
Email*
Телефон моб.*
Країна*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login
38(098)966-8-222, (093)42-400-42 info@top-hotels.in.ua

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
Імя*
Прізвище*
Email*
Телефон моб.*
Країна*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login

Як готелі можуть використовувати електронну пошту?

Скажемо відразу, ми не шанувальники компаній, які завалюють нас електронними листами з пропозиціями. Втім, вся справа в умінні і стратегії. Пропонуємо познайомитися з ефективним поштовим маркетингом найбільших готелів світу.
Правильний заголовок
Важливо написати правильний заголовок листа, правильну тему. Вони повинні бути короткі, помітні і принадні. За оцінками експертів, клієнти відкривають приблизно 90% таких листів, навіть якщо не планують поїздку або не просто не можуть її собі дозволити.
Заголовки в таких листах часто виглядають у формі запитань, наприклад «Куди ви хочете поїхати цього року?», Або безпосередньо розповідають про суттєві знижки або місцях для відпочинку.
Спеціальні пропозиції
Всі ми знаємо, що є певні місця, де завжди можна знайти якісь знижки. Ці сайти процвітають за рахунок таких пропозицій. Навіть якщо у клієнта виробився імунітет до рекламних розсилок, він навряд чи обійде увагою своєчасну наполегливу привабливу пропозицію.
Заклик до дії
У кожного електронного листа повинна бути ясна мета. Не чотири або п’ять різних варіантів, а одна чітка ясна думка. Заклик до дії повинен завжди бути простий.
Обслуговування клієнтів (телефон та електронна пошта)
Електронні листи підтвердження бронювання повинні бути чіткими і інформативними. Банер, що підтверджує замовлення і обробку платежу, дає душевний спокій.
Буде чудово, якщо на банері будуть кнопки «управління замовленням», «друку квитанції» і «повторного замовлення».
Експерти рекомендують за кілька днів до заселення клієнта надсилати йому побажання приємного перебування, прогноз погоди і огляд цікавих заходів, які проходять в цей час в окрузі.
Преміальна схема та спеціальні ціни тільки для постійних клієнтів.
Коли обіцянки компанії обертаються навколо низьких цін, розумно ще трохи знизити ціни. Дайте постійним клієнтам доступ до спеціальних пропозицій і бонусів. Наприклад, запропонуйте клієнту після його проживання ще одну ніч в номері безкоштовно, як винагороду.
Отже:
Робіть поштові заголовки короткими і ясними
У електронних листах повинна бути ясна певна мета.
Пропозиції повинні бути привабливі.
Всі листи повинні бути персоніфікованими, за рахунок минулих поїздок.
Процес замовлення повинен бути чітким і простим
Заклик до дії повинен бути ясним
Нагадуйте постійним клієнтам, що про них пам’ятають, розраховують на їхню лояльність і винагородять за неї.

відпочинок в Туреччині