38(098)966-8-222, (093)42-400-42 info@top-hotels.in.ua

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
Імя*
Прізвище*
Email*
Телефон моб.*
Країна*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login
38(098)966-8-222, (093)42-400-42 info@top-hotels.in.ua

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
Імя*
Прізвище*
Email*
Телефон моб.*
Країна*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login

ЩО РОБИТИ З СОЦІАЛЬНИМИ МЕРЕЖАМИ

Світові готельні маркетологи ще ніколи не бачили такого стрімкого зростання соціальних медіа. Є безліч способів орієнтування в безмежньому всесвіті соцмереж. Ось 8 рад від нас.
1. Інновації в соціальних медіа завойовують популярність з неймовірною швидкістю. Так, з’явилися в 2015 році Periscope і Meerkat – ці додатки для обміну потоковим відео є відмінними гравцями в туристичному маркетингу. Нагадаємо, що ці програми дозволяють миттєво користувачам надсилати відео друзям або своїм передплатникам.
2. Будьте в курсі змін на існуючих платформах
Великі хлопці не спочивають на лаврах. Зараз Twitter, знявши обмеження кількості символів в особистих повідомленнях, дає готелям масу можливостей спілкуватися з гостями на цій платформі і тим самим підвищити якість сервісу.
Крім того, в Instagram стало легше відзначати своє місце розташування на знімках. Тепер туристи можуть шукати конкретне місце, не користуючись хештегом. Це прорив.
На думку експертів, всіх випереджає Facebook. Там кожні два тижні з’являється щось нове. Нещодавно вони запустили Facebook Messenger для бізнесменів, тепер компанії зможуть вбудовувати це месенджер в свої сайти, не використовуючи сторонні чати. Клієнт же зможе нарешті відірватися від комп’ютера в очікуванні відповіді, отримавши його на іншому мобільному пристрої.
3. Використовуйте таргетинг
За словами експертів, всі соціальні платформи поліпшили свої можливості в таргетуванні реклами. Instagram тепер пропонує ті ж самі широкі і точні параметри орієнтування, що і Facebook. Це дозволить фірмам, які працюють з обома платформами планувати свої кампанії за більш доступною ціною, ніж раніше. Як кажуть експерти, платна реклама на Instagram – найважливіша зміна платформи за всю її історію.
4. Вибудовуйте картину
Відео, фото і «живі» фото набирають обертів. 80% відео від користувачів знаходилися в 2015 році саме на Facebook. За словами експертів, відео – найпривабливіший формат. Після появи в Instagram можливості публікувати 15-секундні ролики, у готелів з’явилося більше можливостей розповісти свої привабливі історії.
А відміна «квадратного формату» дала можливість користувачам миттєво розміщувати в мережі портрети і пейзажі будь-яких розмірів і перспектив.
5. Знайте свою аудиторію і на яких платформах вона буває
Не секрет, що різні покоління користувачів вибирають для спілкування і отримання інформації різні платформи. Так, наприклад, якщо ваше оголошення призначається для юного покоління доречніше розмістити його на VK. За оцінками експертів, це основна платформа, на якій молодше покоління мандрівників проводить свій час. У той же час, на VK низька купівельна активність, що робить тамтешніх користувачів дуже важкими клієнтами.
Facebook і Twitter продовжують залишатися сильними засобами для взаємодії з клієнтами, в той час як Instagram і Pinterest спираються на візуальні розповіді. Зараз, Pinterest розвинувся в цікаву візуальну платформу для господарів готелів, платформа допомагає їм винахідливо подати контент.
6. Підвищуйте якість обслуговування клієнтів
Маркетологи повинні з’ясувати, як зробити охоплення в мережі за допомогою гостей максимальним. Таким чином, готельєри повинні використовувати всі соціальні канали, щоб поліпшити якість обслуговування. Господарі готелів повинні заохочувати конкурси Селфі, фото смачної їжі і красивих коктейлів, всього того, про що гості в мережах розкажуть своїм друзям і передплатникам. Пам’ятайте, зроблений користувачами контент – найефективніший.
Але не варто забувати і те, що гості можуть викласти в Мережу і ваші прорахунки, наприклад, погано прибране ліжко.
7. Знайте свої цілі
Запитайте себе, чи може ця нова платформа або опція допомогти вам дбати про ваших гостях? Чи допоможе вона насолоджуватися перебуванням в вашому готелі? Чи допоможе зберегти добрі відносини? Якщо відповідь «так», спробуйте цю можливість.
8. Слідкуйте за майбутнім
2016 рік буде роком розвитку бізнесу в соціальних медіа.
Безперервна експансія смартфонів і інших мобільних засобів зв’язку означає, що маркетологи готелю повинні створювати контент саме для людей з «мобільним менталітетом». І не забувайте про розваги! Роздайте гостям палиці для Селфі і влаштуйте фотоконкурс, де в хештезі буде вказано назву вашого готелю.

відпочинок в Туреччині
автобусні тури Європою
акційні ціни на відпочинок