38(098)966-8-222, (093)42-400-42 info@top-hotels.in.ua

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
Імя*
Прізвище*
Email*
Телефон моб.*
Країна*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login
38(098)966-8-222, (093)42-400-42 info@top-hotels.in.ua

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
Імя*
Прізвище*
Email*
Телефон моб.*
Країна*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login

Сайт готелю “під ключ”

Що значить хороший сайт готелю?

  • Гарний сайт? – Ні
  • Незвичайний дизайн? – Ні
  • Займає перші місця в пошуковій видачі? – Ні

Навіщо потрібний сайт? Сайт потрібен для однієї найголовнішої мети – продавати Ваш готель. Сайт може бути страшним, неоптимізованим, але якщо він прекрасно продає, то це хороший сайт готелю.

Сайт повинен продавати! Все інше не головне.
Кожна сторінка сайту повинна вести потенційного гостя до однієї з двох дій: зателефонувати Вам або заповнити форму на сайті. Усе!!! Це очевидно, але чи роблять це всі?

Я рекомендую дотримуватись основних принципів готельного сайту, який буде збільшувати продажі.

Утримайте клієнта на сайті


Правило 5 секунд. Найважливіше – це перший крок до броні. Ваш гість протягом 5 секунд приймає рішення залишитися на сайті або закрити його.
Як зробити так щоб ваш потенційний гість залишився на сайті?
варіант 1 – сайт повинен сколихнути потрібні емоції у потенційного гостя. “Зачепити за живе” і дати поштовх дивитися далі.
варіант 2 – потенційний гість відразу повинен побачити одну або декілька “фішок” готелю і у нього в голові повинна спалахнути думка: “я це хочу”, “це цікаво”.
При підготовці нашими фахівцями сайта для готеля, ми дуже скурпульозно підходимо до вивчення Ваших клієнтів, їх психології, бажань, уподобань і, звичайно ж, страхів, які є у кожного. І тільки після цього ми робимо для Вас сайт, який буде добре продавати.
Пишіть тексти, які чіпляють потенційних гостей, мотивують бронювати. Наші тексти продають.
Не створюйте багато посилань і пунктів меню. Потенційні гості плутаються на сайті, не можуть в 1 клік знайти потрібну інформацію. Надлишок інформації – це велика помилка для сайтів готелів.

Сайт повинен запам’ятовуватися потенційному клієнтові


Як це зробити?
Не спокушайтеся. Ваш потенційний гість переглядає не Ваш один сайт. Переглядає десятки сайтів. І якщо ваш сайт йому не запам’ятався, то він через 20 хвилин про Вас просто забуде.
Виділитися дизайном сайту складно (тільки поганим дизайном). Занадто креативно теж погано, буває, що це лякає відвідувачів.
Тому дайте вашим гостям щось веселе, цікаве, незвичайне, чого немає у конкуруючих сайтів: це можуть бути цікаві цитати, анекдоти, рецепти, інша корисна інформація.
Тут дуже важливо чітко розуміти: хто Ваші потенційні гості і що їм буде цікаво. Ви не зможете зробити сайт цікавим всім, головне, щоб він був цікавий вашим цільовим клієнтам.

Приклади “правильних” сайтів готелю

site1
site2

Мобільний маркетинг


Кількість мобільних пристроїв, вже перевищила кількість персональних комп’ютерів у всьому світі. Ви повинні мати мобільні веб-сайти і мобільні додатки (у тому числі iPhone Apps), а також активно використовувати mobile-CRM і мобільний маркетинг. В основному мобільні користувачі мають менше часу для пошуку і найчастіше роблять це в дорозі, тому їм необхідно надати максимум необхідної інформації в стислому вигляді і подбати про наявність простої та зручної навігації. Також слід пам’ятати, що контактна інформація готелі, карта, тарифи і форма бронювання не повинні викликати труднощів при пошуку.

Сайт готелю як комунікаційний майданчик з клієнтами


Більшого успіху добиваються готелі, які перестануть розглядати свій сайт як спосіб разових продажів і перетворять його на своєрідний комунікаційний майданчик для розвитку відносин з постійними і потенційними клієнтами.
Надайте відвідувачам вашого веб-сайту повноцінну взаємодію з вашим готелем: дозвольте своїм постійним клієнтам знімати і викладати на сайт фото / відео подій вашого готелю і свого відпочинку в ньому, створіть на сайті блог, де ваші гості зможуть ділитися враженнями про свій відпочинок. Стимулюйте своїх гостей залишати відгуки на вашому сайті і інших туристичних ресурсах. Пропонуйте цікаві пакети та спеціальні пропозиції з урахуванням сегментації і переваг ваших постійних гостей. Не забувайте оновлювати сайт і додавати цікаву інформацію не тільки про вашому готелі, але й про цікаві пам’ятки і події вашого регіону.
Створіть список поширених запитань. Це додасть вам позитивний образ і мотивує відвідувачів зробити закладку і повернутися на вашу сторінку пізніше.
Проведіть Конкурси на сайті. Подібні заходи говорять відвідувачам: ці люди не тільки займаються бізнесом, але ще й отримують задоволення від своєї роботи.

Ілюстрації


Ви повинні зрозуміти, що перше, на що звертає увагу відвідувач сайту, це на фотографії. Потім йде ціна, потім ухвалення рішення про бронювання. І якщо фотографії його залучили, а ціна влаштувала – він бронює ваш готель. Саме тому фотографуванню готелю слід приділити особливу увагу! Зверніть увагу – саме фотографії створюють образ, залучають і манять вас зупинитися саме в цьому готелі. Головна функція фотографії – задати настрій, показати родзинку, а не втиснути всі предмети інтер’єру в один кадр. Якісні знімки будуть корисні не тільки на сайті, але і в друкованій рекламі, і на телебаченні.
Створіть віртуальний Тур. Це хороша можливість показати клієнтам всі принади готелю практично наживо. Це можливість прогулятися по номеру, зайти в ресторан, побачити всі подробиці і найдрібніші деталі.

Форма бронювання на сайті


На сайті необхідно створити спеціальний модуль бронювання. Ви можете створити його самі або скористатися послугами однієї з компаній, які займаються on-line бронюванням. Головна вимога до подібних модулям – простота і доступність. Тому перш ніж вибирати модуль, варто добре його протестувати.

Використовуйте ваш сайт для отримання інформації


Це самий низькозатратний спосіб вивчення ринку і купівельних переваг. На сайті ви можете проводити опитування, виявляти реакцію споживачів на різну інформацію.

Оновлюйте ваш сайт хоча б два рази на місяць


Занедбані сайти з неактуальною інформацією відразу відштовхують відвідувачів. А привітання з Новим Роком в травні, принаймні, виглядає безглуздо.

Просувайте Ваш сайт


Зареєструйте його в головних пошукових сайтах і тематичних каталогах інтернету. Використовуйте ключові пошукові слова. Поширюйте свою URL адресу. Найміть фахівця, який буде контролювати роботу сайту і займатися його просуванням.

ЦІНИ:


Створення сайту “під ключ” – 8000 – 40000 грн в залежності від поставленої задачі
Написання тексту – 100 грн одна сторінка до 1000 символів
Просування сайту в Інтернеті – 1000 грн в місяць (мінімум 4 місяці).