38(098)966-8-222, (093)42-400-42 info@top-hotels.in.ua

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
Імя*
Прізвище*
Email*
Телефон моб.*
Країна*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login
38(098)966-8-222, (093)42-400-42 info@top-hotels.in.ua

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
Імя*
Прізвище*
Email*
Телефон моб.*
Країна*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login

Ефективна рекламна компанія

Реклама готельних послуг має ряд особливостей, на які варто звернути увагу, починаючи розробляти рекламну кампанію.
Однією з основних вимог до реклами є її правдивість.
Дотримуйтесь «золотого» правила бізнесу – «Не обіцяй клієнту того, чого виконати не можете». Навіть несвідомо, коли з кращих спонукань прагнете будь-якими засобами і прийомами залучити клієнта. Згодом виявиться, що реалізувати свої обіцянки готель не в змозі, і це негативно відбивається на іміджі готелю і задоволеності клієнта його роботою.

Всю готельну рекламу можна розділити на кілька видів: Внутрішня реклама, Зовнішня реклама, Інтернет реклама.

Внутрішня реклама – реклама, яка впливає на гостей, які вже прибули в готель. Вона може бути спрямована як на споживачів послуг, так і на партнерів Вашого готелю. До такої реклами відносять: візитки, буклети з інформацією про ваш готель і додаткові послуги, координати, дисконтні карти і карти постійного відвідувача, сувенірна продукція з символікою готелю, гігієнічна продукція з символікою готелю, компліменти (шоколад з символікою готелю, цукерки, і т.д.), інформаційні листи, папки в номерах і на рецепції.

Зовнішня реклама – призначена для більш легкого знаходження готелю, а так само для залучення потенційних покупців. До неї відносять: вивіски, реклама на транспортних засобах, дорожні покажчики, реклама в засобах масової інформації (радіо телебачення, спеціалізовані журнали, газети), буклети та листівки, що поширюються на виставках, зустрічах, конференціях, презентаціях і т.д., фірмова продукція.

Інтернет реклама – реклама, що інформує всіх потенційних споживачів про ваші послуги незалежно від місце розташування покупця. Основним завданням є виявлення інтересу до вашої послуги і спонукання бажання скористатися нею. Інтернет реклама це: сайт готелю, банери і сторінки на туристичних порталах і на сайтах партнерів, реклама в пошукових мережах.

Не існує універсального рецепту залучення клієнтів в готель, який працював би для всіх. Є, звичайно, перевірені методики залучення клієнтів, але щоб домогтися успіху кожен готель з них повинен зібрати свою мозаїку.
Оптимальний результат дають нестандартні підходи до залучення клієнтів в готель, так як зараз на нас звалюється стільки інформаційного шуму, що наш мозок навчився його фільтрувати. І тільки щось незвичайне, нестандартне, яскраве зможе прорватися у свідомість ваших клієнтів.

Незважаючи на те, що всі терпіти не можуть спам, але спам розсилки (за рахунок своєї масовості) прекрасно також наповнюють готель. Рекомендую звернутися до фахівця при складанні грамотного тексту оголошення, яке буде продавати і робити різні оголошення для різних груп, наприклад чоловіки і жінки. Навіть якщо відгукнеться 1% то при розсилці по 50 тисячам адрес – це вже 500 чоловік потенційних клієнтів. При вартості розсилки 300 гривень, то вартість одного потенційного клієнта буде дорівнювати … всього 1,5 гривні!!!
Так само працюють і смс розсилки.
Це тільки маленька частина не дуже креативних способів залучення клієнтів в готель. Немає універсальних рецептів для залучення клієнтів, для одного готелю краще працюють одні способи, для іншого – інші. Ви можете вибирати і пробувати різні варіанти. А якщо хочете уникнути помилок і зекономити час і гроші, звертайтеся за консультаціями, давайте зробимо це разом.

Читайте також: