38(098)966-8-222, (093)42-400-42 info@top-hotels.in.ua

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
Імя*
Прізвище*
Email*
Телефон моб.*
Країна*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login
38(098)966-8-222, (093)42-400-42 info@top-hotels.in.ua

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
Імя*
Прізвище*
Email*
Телефон моб.*
Країна*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login

Робота з персоналом

Для готельної індустрії, більшою мірою, ніж для будь-якої іншої галузі економіки, справедлива істина – «кадри вирішують все». У наданні якісної послуги ключову роль відіграє ефективна робота всієї команди готелю – без цього повною мірою не спрацюють ні багатомільйонні інвестиції, ні гучне ім’я, ні вигідне місцерозташування. Але всі працівники – починаючи з директора і закінчуючи покоївкою, повинні мати достатню мотивацію для якісної роботи. І головним мотивуючим фактором для більшої частини співробітників будуть грошові знаки.

Скільки платити адміністратору готелю
Одне з популярних питань власників готелів, особливо невеликих: скільки платити адміністратору готелю? Однозначно відповісти на це запитання неможливо, давайте розглянемо систему нарахування

Які гроші вам приносить адміністратор готелю?
Адміністратор приймає дзвінки від гостей – і продає послуги проживання. Чим більше продав адміністратор, тим більше ви отримали прибутку.
Адміністратор продає додаткові послуги готелю.
Важливо: адміністратор, як будь-яка нормальна людина, якщо не буде мотивована на продаж послуг проживання та додаткових послуг, то буде продавати погано.

Система нарахування зарплати і премії адміністратору готелю
Незважаючи на те, що система не складна, вона довела свою ефективність в сотнях готелів. Я рекомендую застосовувати саме її в більшості випадків. Заробітна плата адміністратора готелю повинна складатися з трьох частин:
оклад – адміністратор отримує оклад за свої посадові обов’язки, які не пов’язані з продажами;
премія з продажів проживання – розраховується в% від оплачених або оформлених броней;
премія з продажів додаткових послуг – розраховується в% від суми оплати додаткових послуг готелю

Оклад і премія адміністратора готелю?
Загальна сума оклад + реально можлива премія адміністратора має бути не менш ніж на 20-25% більше за середньоринкову зарплату. Інакше у вас будуть працювати погані адміністратори і ви не зможете збільшити заповнюваність і продажу готелю. Щоб продажі росли, співробітники повинні бути з кращих, і мотивовані на продажу. А кращі не працюватимуть за середньо ринкову зарплату. Дайте можливість адміністратору (та й іншим співробітникам) заробляти багато на особистих продажах, тоді й загальні продажі будуть рости, буде рости і Ваша прибуток.

Не забувайте, що адміністраторів потрібно періодично навчати. А також підготувати їм алгоритми і шаблони, за якими вони будуть працювати – це може значно збільшити продажі в готелі.
 
Якщо адміністратор хоче працювати тільки на окладі?
Звільняйте такого адміністратора. Це аморфна особистість не зацікавлена ​​в продажах, а значить ви на такому адміністраторі будете втрачати гроші. Не дозволяйте співробітникам (навіть кращим) диктувати Вам свої умови або ваш бізнес перетворити на збитковий бардак.

Важливо: чи не забувайте контролювати ефективність роботи співробітників за ключовими показниками, наприклад, конверсія по вхідним дзвінкам.