38(098)966-8-222, (093)42-400-42 info@top-hotels.in.ua

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
Імя*
Прізвище*
Email*
Телефон моб.*
Країна*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login
38(098)966-8-222, (093)42-400-42 info@top-hotels.in.ua

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
Імя*
Прізвище*
Email*
Телефон моб.*
Країна*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login

Просування готелю в Інтернеті

Просування сайту готелю в Інтернеті

У Ваших руках вже є унікальний сайт готелю, який структурований і містить індивідуальні тексти, які будуть добре продавати.
Це вже більше ніж пів справи.
Переглянувши зміст ключових слів і посилань сайту готелю, Вам слід зосередитися на пошуковій поведінці вашого потенційного клієнта, а не на готелі. Якщо Ваш готель знаходиться в Карпатах, не продавайте «готель в Карпатах», продавайте привід: «полювання в Карпатах», «романтичний відпочинок в Карпатах», «активний відпочинок в Карпатах». Визначте основні сегменти ваших споживачів і запустіть окремо спеціальні пропозиції під кожен сегмент. Намагайтеся задовольнити всі свої ринкові сегменти, використовуючи індивідуальний підхід! Безумовно, такий спосіб знизить кількість відвідувачів сайту готелю, але якість наведеної аудиторії буде набагато вище, тому що це буде цільова аудиторія.


Готель в соціальних медіа

Для початку, визначимо які соціальні медіа можна використовувати для україномовної аудиторії: 1) Facebook; 2) Google plus; 3) мікроблог Twitter; 4) LiveJournal. Що ж далі? Створити сторінку свого готелю в соціальних медіа і чекати, що всі користувачі будуть читати надану їм інформацію? Звичайно ж ні! Це і є основною помилкою соціального маркетингу. Адже в соціальних медіа люди збираються не для того, щоб почитати який у вас хороший готель, а для того, щоб ділитися враженнями, досвідом і контентом. Як правило, таких людей об’єднують спільні інтереси і переваги. Отже, потрібно збирати людей навколо певної теми, а це може бути: відпочинок, спорт, здоров’я, краса, виставки, бізнес конференції, події і т.д. Почніть з побудови плану і стратегії просування вашого готелю в соціальних медіа, визначте, як і кого ви будете залучати на свій соціальний медіа ресурс.
Ось кілька прикладів які можна використовувати при створенні стратегії:
Мікроблог Twitter – створіть стрічку актуальних спеціальних пропозицій карпатських готелів. Любителі відпочити в Карпатах із задоволенням підпишуться на таку стрічку і будуть за нею стежити, але якщо публікувати спеціальні пропозиції одного конкретного готелю, то залучити постійного читача буде важко. Можна створювати стрічки пропозицій залежно від сегментів або специфікації (бізнес-готелі, Medical-SPA, міні-готелі, хостели і т.д). На перший погляд здається, що це занадто трудомісткий процес – збирати всі спеціальні пропозиції по вашому сегменту, але в цьому випадку перед тим як ця інформація потрапить на Twitter стрічку, Ви отримаєте аналітичний звіт за конкурентними пропозиціями, а отже, зможете оперативно і ефективно покращити свою конкурентоспроможність.
Соціальна мережа Facebook – створіть групу або промо сторінку, яка афішує і описує всі події вашого курорту. Учасники групи отримують анонси, діляться враженнями про заходи, що відбулися, обмінюються фотографіями і відео. Таким чином, ви зможете залучити активну аудиторію, яка готова відвідати фестиваль, концерт або будь-яке іншу подію, а під кожною афішею або релізом вказуйте інформацію про те, що гостей заходу люб’язно розмістить Ваш готель (із зазначенням посилання на сайт).


Управління репутацією в мережі

Більшість туристів, які використовують Інтернет для вибору готелю, приймають рішення грунтуючись на відгуках інших відвідувачів. Тому управління онлайн репутацією готелю відіграє значну роль у рівні його успішності. Слухайте, що говорять про ваш готель люди і не залишайте їх відгуки без відповідей. Скарги можуть стати прекрасною можливістю для поліпшення обслуговування у вашому готелі. Якщо ви отримали правдивий негативний відгук, подякуйте гостю за надану інформацію і розкажіть про кроки, які ви зробили для того, щоб дана ситуація не повторилася. Навіть якщо інформація є неправдивою, не залишайте подібні відгуки без лояльної відповіді, так як це може спричинити за собою додаткову хвилю негативу.
Постійна присутність в мережі і контроль відгуків клієнтів, створять у ваших постійних клієнтів відчуття турботи і підвищить довіру до вашого бренду. Контролюйте відгуки на сайтах: turpravda.com/ua, www.tripadvisor.com, karpaty.nezabarom.ua/ua, hotels24.ua, booking.com/hotel/ua/, www.tophotels.ru, otpusk.com, uahotels.info, reviews.turne.com.ua/ukraine, www.stejka.com/ukr.


Реєстрація на тематичних порталах

Для рекламної «розкрутки» готелю зазвичай використовуються розміщення на тематичних каталогах про відпочинок, таких як karpaty.info, vkarpatah.in.ua, karpaty.ua


Реклама в пошукових системах

Розміщення реклами сайту в пошуковій системі Google та Яндекс – один з найпопулярніших і ефективних методів розкрутки готелю не тільки в Україні, але й у світі. Google Adwords Та Яндекс Директ допоможуть вашому бізнесу стати лідером.
Контекстна реклама сайту – це платні оголошення, які користувач бачить, як результат пошуку свого запиту в пошуковій системі Google. Перші три позиції видачі пошуковою системою на Ваш запит – блок контекстної реклами. Тобто, який би не був сайт розкручений, якщо він не використовує контекстну рекламу, він стоятиме 4-му в результатах пошуку. Контекстна реклама, на відміну від пошукового просування виводить Ваш сайт в Топ моментально, причому плата стягується тільки після переходу на Ваш сайт зацікавленого користувача. Ви платите за рекламу, яка працює.
Як створити ефективну рекламу готелю в Adwords та Директ?

  • визначити хто Ваші цільові гості: що їм важливо у відпочинку, їх бажання і страхи – на основі цієї інформації Ви будете писати тексти оголошень
  • написати мінімум 200 пошукових запитів – за місцем розташування, по послугах, по конкурентним перевагам
  • під кожен запит (або під кожну смислову групу) зробіть оголошення
  • виберіть регіони, з яких хочете отримати клієнтів
  • оголошення з низькочастотними фразами розмічайте на пошуку і на контекстній рекламі
  • високочастотні фрази рекомендуємо розміщувати тільки в контексті
  • доробіть посадочні сторінки на вашому сайті
  • кожне оголошення (або смислова група) повинні заводитися на окремі сторінки сайту.